Salony medyczne Life+

Dla zarejestrowanych

Praca w Life+

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Life+ na terenie całego kraju, rekrutacja prowadzona jest przez cały rok. Poszukujemy Pracowników, z którymi wspólnie będziemy mogli realizować wyznaczone cele.

Oczekujemy na zgłoszenia Kandydatów zorientowanych na rozwój kompetencji zawodowych i otwartych na zdobywanie nowych doświadczeń.

Proces rekrutacyjny w naszej Firmie przebiega następująco:

  1. Analiza nadesłanych aplikacji, po której kontaktujemy się z wybranymi Kandydatami

  2. Spotkanie kwalifikacyjne - prowadzone przez Pracownika Biura Kadr, podczas którego chcemy poznać kwalifikacje, motywację do pracy oraz oczekiwania Kandydata

  3. Kolejne spotkanie – odbywa się z przyszłym przełożonym, który przedstawia zakres zadań i sposób ich realizacji

Po zakończeniu procesu rekrutacji, Pracownik Biura Kadr informuje Kandydata o wyniku rozmów.


Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KONSULTANT MEDYCZNY

Miejsce pracy: cała Polska (sygn. KM)

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie przede wszystkim za prowadzenie sklepu medycznego, obsługę klienta oraz realizację wniosków NFZ.

Wymagania:

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego. Kierunek rehabilitacja lub fizjoterapia.

  • Doświadczenia : min. 2 letnie na stanowisku pracownik sklepu medycznego

  • Znajomości procedur NFZ oraz realizacji wniosków NFZ

  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, wysokiej kultury osobistej i odpowiedniej autoprezentacji.

  • Doświadczenia w kontaktach z klientami i umiejętności sprzedażowych.

  • Wysokiego zaangażowania i inicjatywy w zakresie powierzonych obowiązków.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do prezentowanego doświadczenia i osiąganych wyników.

  • Umowę o pracę.

  • Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie.

  • Współpracę z młodym i dynamicznym zespołem.

  • Dobrą atmosferę, nowoczesne i przyjazne środowisko pracy.

 

PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY

Miejsce pracy: cała Polska (sygn. PM)

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na stanowisku Przedstawiciela Medyczno będzie odpowiedzialna za promocję produktów ortopedyczno-rehabilitacyjnych w środowisku medycznym oraz realizację planów sprzedażowych na podległym terenie.

Wymagania:

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min 2 letnie doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Medycznego/ Przedstawiciela Naukowego poparte wynikami

  • Doświadczenia w pracy w sektorze medycznym, doświadczenie w kontaktach z lekarzami specjalistami ortopedii, neurologii, rehabilitacji  będzie dodatkowym atutem

  • Bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku medycznego

  • Zaangażowania, odpowiedzialności i kreatywnego podejścia do wyznaczonych zadań

  • Umiejętności samodzielnego planowania i organizacji pracy

  • Wykształcenia wyższego (preferowane - fizjoterapeuta)

  • Prawa jazdy kat. B z doświadczeniem

  • Praktycznej znajomości obsługi komputera, znajomość MS Office

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy: stała pensja i premia uzależniona od wyników sprzedaży
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon kom.)
  • Profesjonalne szkolenia.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.),

 

ZASADY PRZESYŁANIA APLIKACJI:

CV oraz list motywacyjny wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy przesyłać na wskazane poniżej adresy mailowe w zależności od regionu z jakiego Państwo aplikujecie.

Województwa:

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych materiałów.