Jak przystąpić do programu
3 proste kroki...
DO WŁASNEGO SKLEPU MEDYCZNEGO LIFE+ PRO
Krok pierwszy: Analiza sytuacji biznesowej, określenie zasad współdziałania i podpisanie umowy współpracy i poufności.
Menedżer lub właściciel zakładu opieki zdrowotnej, zanim przystąpi do programu Life+Pro, powinien zapoznać się z podstawowymi elementami funkcjonowania systemu współpracy. Odbywa się to zazwyczaj na drodze specjalnie przygotowanych prezentacji programu oraz wzajemnych dyskusji o możliwości prowadzenia salonu medycznego. Następnym działaniem jest wspólna analiza obecnego otoczenia biznesowego przyszłego partnera, jak również sprawdzenie jego zasobów lokalowych, w celu znalezienia najlepszego dla tej działalności pomieszczenia. Po analizie sytuacji biznesowej następuje określenie wzajemnych relacji w oparciu o standardy programu Life+ Pro. Po obustronnym zaakceptowaniu zasad i relacji oraz oczekiwanych efektów ekonomicznych następuje pierwszy krok do dalszej trwałej współpracy-podpisanie umowy o współpracy i poufności.
Krok drugi: Przygotowanie podmiotu będącego właścicielem salonu medycznego. Przygotowanie salonu medycznego i jego uruchomienie.
W związku ze specyfiką polskiego prawodawstwa, w niektórych sytuacjach, aby zakontraktować w NFZ usługi w zakresie udzielania świadczeń opieki zdrowotnej, tj. zaopatrzenie w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi i środkami pomocniczymi, istnieje konieczność założenia nowego podmiotu posiadającego osobowość prawną. W takim wypadku partner programu decyduje o formule i formie zarejestrowanej firmy i zakłada nową działalność po konsultacji z działem prawnym obsługującym program Life + Pro.
W sytuacji, kiedy takiej konieczności nie ma, przystępujemy do procesu przygotowania i uruchomienia salonu medycznego dla partnera programu, zgodnie z wcześniej opracowanym szablonem działania.
Wszystkie procesy obejmujące uruchomienie salonu medycznego oraz zakontraktowanie jego usług w NFZ, następują przy pełnym wsparciu specjalistów programu Life+ Pro.
Krok trzeci: Wspólna praca w osiąganiu celów biznesowych.
Aby Salon medyczny mógł osiągnąć sukces ekonomiczny, niezbędne jest odpowiednie zarządzanie jego funkcjonowaniem. W tym celu, po uruchomieniu działalności, partner programu Life+ Pro otrzymuje od nas pełne wsparcie doradcze i prawo do zaopatrywania się na preferencyjnych warunkach w najdoskonalsze produkty oferowane przez całą Grupę MEDORT.
Jeżeli zechcą Państwo uzyskać więcej szczegółów dotyczących programu zapraszamy do skontaktowania się z naszymi opiekunami programu w Polsce:
Agnieszka Tutko – Tel. 667 677 997 - małopolskie, podkarpackie, śląskie, dolnośląskie, opolskie.
Dariusz Legieta –Tel. 603 558 663 - świętokrzyskie, lubelskie, mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, łódżkie.
Rafał Szturmowski – Tel. 697 790 216 - wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie.